یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 9 اسفند 1399/ شماره 234
صعود یکپارچه قیمت‌های جهانی، افزایش قیمت ها در بازار آزاد، تداوم کاهش دلار نیمایی، ادامه رشد دلار صرافی ملی ...
مطالب مرتبط با این پست:

صعود یکپارچه قیمت‌های جهانی

مطابق شنبه‌ی هر هفته، امروز هم جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 26 فوریه 2021، در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، همه گروه های کالایی روندی افزایشی داشتند.

ABS، پلی‌اتیلن سبک خطی و پ پ‌ها، گروه هایی هستند که بیشترین افزایش را در بین قیمت ها، تجربه کرده اند. به دلیل طوفان تگزاس و مکزیک عمده شرکت‌های نفتی امریکا به مدت یک‌ماه از مدار خارج شده اند و تمامی محصولات پتروشیمی 100 تا 300 دلار افزایش داشتند.

افزایش قیمت ها در بازار آزاد

امروز در بازار آزاد محصولات پتروشیمی در پی افزایش قیمت های جهانی، تغییرات قیمت ها به حدی بود که در شروع بازار، برای کالاها، قیمتی اعلام نمی شد و رفته رفته قیمت های جدید بر اساس گمانه زنی، کشف و اعلام شد که عمدتا بیشتر از قیمت های پایانی هفته گذشته است. باز هم پ پ ها پیشگام رشد قیمت بودند و پت های بطری هم به علت رقابت های هفته گذشته، در گروه بیشترین افزایش قرار گرفتند.

تداوم کاهش دلار نیمایی

میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 23 هزار و 975 تومان و اختلافِ آن با قیمتِ یکشنبه 3 اسفند، به 66 تومان کاهش رسید. نکته مهم در دلار نیمایی امروز، عقب نشینی میانگینِ روزانه به کانال 23.700 تومان است. فردا یکشنبه، 10 اسفند، چهل و هشتمین قیمت های پایه‌ی محصولات پتروشیمی، در حالی اعلام می شود که نیما کاهشی است و قیمت های جهانی در تمامی گروه‌ها افزایشی کم سابقه داشته است.

ادامه رشد دلار صرافی ملی

دلار صرافی بانک ملی که هفته گذشته را با 166 تومان افزایش و در قیمت 24 هزار و 812 تومان به پایان رساند امروز را هم صعودی آغاز کرد و با مجموع 520 تومان افزایش، مجددا مرز 25 هزار تومان را پشت سر گذاشت و در آخرین بروزرسانی ساعت 15:25 دقیقه، 25 هزار و 332 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم امروز افزایشی بود و تا 25 هزار و 550 تومان، پیش رفت.

پایان هفته نفت با 64 دلار

معاملات نفت که هفته گذشته را با 63 دلار آغاز کرده بود، بعد از اوج و فرود بین 63 تا 67 دلار، روز جمعه در قیمت 64 دلار، هفته را به پایان رساند.  قیمت پایانی برنت: 64 دلار و 42 سنت.

عقب نشینی بورس تهران به کانال 1 میلیون و 100 هزار

شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 11 هزار واحد کاهش به 1 میلیون و 193 هزار عقب نشینی کرد. بورس تهران از بیشترین رشد امسال خود تا امروز، 871 هزار واحد کاهش داسته اشت.

 


  ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟